tiistai 21. heinäkuuta 2015

100 tehtävää!

Olen aivan innoissani. Olen tehnyt nyt kolmen päivän aikana MOOLI 1:stä 100 tehtävää eli käynyt läpi 4 ensimmäistä kappaletta! Ja mielelläni! Se ei ole ollut yhtään rasittavaa eikä ahdistavaa vaan olen tehnyt ne oikein innolla!

Ja mä osaan! Tosiaankin. Vaikka nämä onkin ekoja tehtäviä ja helppoja sinänsä niin kyllä tämä vain kasvattaa itsetuntoa :) Pääsee vauhtiin! Alussa on hyvä päästä sellaiselle fiilikselle helpoilla tehtävillä, että kyllä tää menee. Selviän tästä.

Jos heti lyötäisiin naamalle vaikeilla tehtävillä. Et osaa. Senkin luuseri! Niin kyllähän se masentais. Voi siis olla että käyn vain kerran läpi nämä lukion kirjat ja sitten alan koluamaan kaikkea muuta materiaalia.

Lisäksi olen lukenut Ihminen anatomia ja fysiologiaa, ensimmäiset 7 kappaletta iltalukemiseksi. Melkein kappaleen jaksaa illassa lukea ennen kuin hyytyy... Hyvää unilääkettä ;) Jotkut asiat tuntuvat olevan kyllä aikamoista. Hormoneissa on opeteltaa... En tosin tiedä miten tarkkaan ja ulkoa niitä pitäisi opetella lääkiksen pääsykokeesen... Mutta se varmasti selvinnee kun tässä lueskelee.

Ensimmäisät kertaa elämässäni uskon, että kyllä minusta voi tulla lääkäri.  :) Ei tämä ole mitään tähtitiedettä.

2 kommenttia:

  1. Oletko töissä/opiskeletko jossain vai keskitytkö pelkästään päääsykoelukemiseen? Minkä verran ehdit lukea päivässä ja motako "lukupäivää" sinulla on viikossa?

    VastaaPoista
  2. En jostakin syystä pysty vastaamaan viestiisi, mutta vastaan tähän :)

    Olen töissä sekä opiskelen, joten minun lukuaikani on hyvin rajallista. Aloitin vasta lukemisen, joten en osaa sanoa vielä mitään. Olen lukenut nyt päivässä 1-3 tuntia riippuen jaksamisesta. En ota mitään stressiä vielä määristä kun on niin paljon aikaa. Toivon että voin suunnilleen jatkaa samaa määrää ympäri vuoden jolloin siitä sitten tulee isompi lopputulos :) Ja vapaapäivinä tuki sitten useampia tunteja.

    Luen joka päivä jos siltä tuntuu, jos joudun raahaamaan itseni kirjojen ääreen väkisin ja meinaa mennä maku, pidän vapaata.

    VastaaPoista